over reos

Klantenonderzoek 2017

We hebben in het eerste kwartaal van 2017 opdrachtgevers en andere betrokkenen binnen projecten gevraagd om feedback te geven over onze dienstverlening. Wij zijn blij te zien dat een grote meerderheid van de ondervraagden aangeeft tevreden of zeer tevreden te zijn met de dienstverlening van Reos. 

We hebben het onderzoek laten uitvoeren door een extern bureau. Maar liefst 67 relaties die wij benaderden hebben de vragenlijst ingevuld. Daarmee is het een representatieve weergave van wat betrokkenen bij projecten van ons vinden. 

Wij zijn erg blij met dit gestelde vertrouwen in het team van Reos. Mocht u in de toekomst echter niet tevreden zijn over de dienstverlening, dan stellen wij het op prijs als u dit bespreekt met de Reos adviseur binnen uw project of opdracht. Zo geeft u Reos de kans om te leren van uw terugkoppeling. 

Bekijk de resultaten van het klantenonderzoek (PDF).

Netwerkkaart

Op de Netwerkkaart vindt u de beroepsnetwerken en themanetwerken uit de eerstelijnszorg in Amstelland Haarlemmermeer, Midden-Holland en Zuid-Holland Noord. In een later stadium voegen we ook andere typen netwerken toe.

Een krachtenbundeling van zorgprofessionals is een voorwaarde om samenhangende zorg te organiseren. Adviseurs van Reos begeleiden vele van deze netwerken.

Wilt u dat uw netwerk ook gevonden wordt door andere (zorg)professionals? U kunt uw regionale netwerk aanmelden voor deze kaart. Stuur een e-mail aan Marieke van Schie, aanspreekpunt netwerkvorming.

Top