actueel

Terugblik webinar ‘De patiënt als verbeterpartner’

De patiënt als verbeterpartner. Daarover ging het webinar van John Hoenen, Reos adviseur en consulent ZO! en Janneke de Groot van InEen. Inzichten zijn gedeeld en deelnemers maakten kennis met goede ervaringen, kregen concrete tips en er was ruimte voor interactie.


Verbeteren van zorg in samenspraak met zorggebruikers levert veel meer op. Maar hoe pak je dit in de praktijk aan? Hoe zet je patiënten in als verbeterpartner?

Bekijk de sheets die zijn gedeeld tijdens het webinar. 

Als u lid bent van InEen kunt u de opname van het webinar terugkijken via linkgroep van InEen. Wilt u meer weten over de patiënt als verbeterpartner en welke inzichten zijn gedeeld? Neem contact op met John Hoenen of bel
​​​​​​​06 535 981 66.

Vanuit het ROS-netwerk is Zelfzorg Ondersteund! onze samenwerkingspartner. Reos adviseur John Hoenen is consulent voor Zelfzorg Ondersteund! en met veel zorggroepen in Nederland in gesprek over het verbeteren van persoonsgerichte zorg en ondersteunde zelfzorg. Ook in het werkgebied van Reos voeren een aantal zorggroepen zulke projecten uit.

Aan de slag met persoonsgerichte zorg? Reos helpt 

Lees meer over de patiënt als verbeterpartner:

•    Zorggroep Krimpen betrekt patiënten bij ontwikkelen van zorg. 
•    Uw patiënt als verbeterpartner?! 
•    Cliënt wordt structurele verbeterpartner: tips van gezondheidscentrum Korte Akkeren
•    Hoe organiseer je een complexe verandering als het invoeren van zelfmanagement? 

Top