Winnaar van de prijsvraag werklunch is Anita Koole, praktijkondersteuner in gezondheidscentrum Dillenburg in Alphen aan den Rijn. Zij genoot samen met haar team van een heerlijke lunch. We schreven de prijsvraag uit om de lancering van de Reos website te vieren. Tegelijkertijd waren we natuurlijk benieuwd naar wat u van onze website vond.
De Reos site wordt over het algemeen goed beoordeeld. U vindt over het algemeen dat de informatie op www.reos.nl duidelijk is. U geeft aan zeer gemakkelijk tot gemakkelijk te kunnen navigeren.
Op de open vraag wat u het minst bevalt aan www.reos.nl antwoord u dat er wat tekstuele onduidelijkheden zijn; wat betekent het bijvoorbeeld als je een fijnmazig netwerk hebt? En wat doet Reos nu concreet? De komende tijd gaan we meer verduidelijken. Maar ook praktische punten zoals het lastig vinden van de home knop (zit achter het Reos logo) zijn aangegeven.
Op de open vraag wat u het meest bevalt aan www.reos.nl zijn veelvoorkomende antwoorden dat het een heldere en duidelijke website is en een professionelere uitstraling heeft dan de oude website. Het valt juist op dat er heldere en doelgerichte informatie op staat en het animatiefilmpje Reos in 60 sec wordt goed gewaardeerd. Deze kwalitatieve meting werd door zevenentwintig van onze relaties ingevuld.