actueel

Klantenonderzoek Reos; hoe kunnen we onze dienstverlening verbeteren?

Ons bloed gaat sneller stromen bij het begeleiden van zorgverleners die hun zorgproces willen stroomlijnen. Wij zijn blij als we horen dat een diëtist en een praktijkondersteuner na interventie van Reos concrete vervolgstappen nemen om cliënten multidisciplinair te ondersteunen. Of als verloskundigen en huisartsen elkaar vinden in het signaleren van problemen bij kwetsbare zwangeren. Wat we doen heeft effect. Maar wat kunnen we verbeteren?

Wij doen ons best om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Om dat te kunnen doen is het belangrijk om hun feedback te krijgen over ons werk. Daarom hebben we opdrachtgevers uitgenodigd om aan ons klantenonderzoek mee te doen. Heeft u een vragenlijst ontvangen? U helpt ons enorm met het invullen van de vragenlijst.

We hopen dat we hiermee een goed beeld krijgen van de tevredenheid én hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren. Met die verbetersuggesties gaan we concreet aan de slag. Zodat we kunnen blijven aansluiten op uw behoeften en wensen.

 

 

Top